کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مخابرات با تحریم داخلی مواجه است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به منتقدان جدید دولتی گفت: مشکلات جاری که اخیراً مطرح می‌شود بخاطر این است که همیشه سر گنج دعوا بوده است. اما متاسفانه هواخواه گنج ما ارزش گنج را شکوفا نمی‌کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارس، مظفر پوررنجبر در مراسم بهره‌برداری از فاز یک پروژه تأمین تجهیزات انتقال شبکه شرکت‌های مخابرات استانی اظهارداشت: در تعریف جدید مخابرات و آینده صنعت مخابرات، رایانش ابری، شبکه‌های مجازی و سرویس‌های یکپارچه وجود دارد و مفهوم ثابت و موبایل از بین رفته و مفهوم سرویس در همه‌جا جایگزین آن شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از تشریح تعریف جدید مخابرات، به مهمترین بخش از صحبت‌های خود وارد شد و گفت: با تمام ضروریات هنوز هم شرکت مخابرات ایران را متولی اصلی صنعت مخابرات کشور می‌دانم البته نه به شکل حقوقی بلکه به شکل ماهوی.
وی ادامه داد: معتقدم که مخابرات می‌تواند صنعت ارتباطات ایران را به جایگاه اعلا ببرد و اگر صنعت مخابرات ایران مشکل دارد، مشکل از شرکت مخابرات ایران است.
پوررنجبر تصریح‌کرد: مشکلات جاری نیز که اخیراً مطرح می‌شوند بخاطر این است که همیشه سر گنج دعوا بوده است. اما متاسفانه هواخواه گنج ما ارزش گنج را شکوفا نمی‌کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: اکنون برای مخابرات شرایطی مانند شعب ابیطالب ایجاد کرده‌اند. از یک سو با تحریم‌های آمریکا مواجهیم و با هزار دردسر تحریم‌ها را دور زده‌ایم و بیش از 300 تا 400 میلیارد تومان تجهیزات آورده‌ایم که حالا به دست داخلی تحریم شده‌ایم.
وی گفت: اما باید هزینه آموزش برخی دوستان را با صبر و حوصله بدهیم، افرادی که پهنای باند و تجهیزات به شرکت مخابرات نمی‌دهند.
پوررنجبر گفت: اما اطمینان می‌دهم که ظرف 3 الی 4 ماه آینده این تصمیمات حل می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: دوستان و آقایانی که امروز در رأس قرار گرفته‌اند و این مشکلات را ایجاد می‌کنند از آثار تصمیمات خود اطلاع ندارند، هم‌اکنون باید مخابرات بر مبنای رایانش ابری استوار می‌بود و پهنای باند از مضرب 2 مگا بیت بر ثانیه داشتیم اما نداریم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17873 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/08/27 تعداد مشاهده: 2109
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

reza 1392/08/27 13:33
در حالی که کره جنوبی هر روز پیشرفته تر می شود ما.......